Al Llindar > Antonio Montesinos
————

Enguany la proposta d''Al Llindar' elaborada conjuntament amb l'@avvpobleou l'està realitzant l'artista Antonio Montesinos (@armontesinos). 

"La cartografia i el disseny urbà són eines de poder que s'imposen al territori i a la població, però podem pensar en invertir aquest vector i posar en mans dels veïns i les veïnes del Poblenou aquestes eines perquè siguin elles mateixes que imaginin el seu propi context urbà. En base a aquestes idees es proposa un taller d''urbanisme ficció', amb la intenció d'experimentar l'especulació com a eina alternativa a la protesta o la denúncia en processos relacionats amb l'activisme urbà. L'objectiu final del taller pretén que aquestes 'projeccions' dibuixin i posin en comú els desitjos dels participants, modelant i apropant els possibles futurs de barri a la voluntat dels seus habitants."

26 de novembre 2021 de 16:00 a 20:00 h
27 de novembre 2021 de 10:00 a 14:00 h 

Per participar, et pots inscriure a inscripcions@cccanfelipa.cat 

_______________________________________________________________

Este año la propuesta de 'Al Llindar' realizada conjuntamente con la @avvpobleou la está realizando el artista Antonio Montesinos (@armontesinos)

"La cartografía y el diseño urbano son herramientas del poder que se imponen al territorio y a la población, pero podemos pensar en invertir este vector y poner en manos de los vecinos y las vecinas del Poblenou estas herramientas para que ellas mismas imaginen su propio contexto urbano. En base a estas ideas se propone un taller de 'urbanismo ficción', con la intención de experimentar la especulación como herramienta alternativa a la protesta o la denuncia en procesos relacionados con el activismo urbano. El objetivo final del taller pretende que estas 'proyecciones' dibujen y pongan en común los deseos de los participantes, modelando y acercando los posibles futuros del barrio a la voluntad de sus habitantes"


26 de noviembre 2021 de 16:00 a 20:00 h
27 de noviembre 2021 de 10:00 a 14:00 h 

Para participar, te puedes inscribir a inscripcions@cccanfelipa.cat