SANT JORDI PARLA LLENGÜES
————
Acte de celebració. Recital > Dijous 24.04.2025 a les 17.30h > Teatre > Gratuït
Amb motiu de la diada de Sant Jordi, Apropem-nos, l'Associació de veïns i el Centre Cívic Can Felipa organitza una presentació i lectura d'escrits, cançons, poemes propis o d'autors/es al voltant d'un record important de la teva vida, un moment significatiu per a tu.
CRIDA PER PARTICIPAR EN LA DIADA DE SANT JORDI d'Apropem-nos
Enguany, Apropem-nos celebrem Sant Jordi, amb un record important de la teva vida. El teu i d'altres veïns i veïnes del barri, i com de tradició, en totes les llengües del Poblenou!
Fes-nos arribar el teu escrit, record, poema, reflexió... al voltant d'un moment significatiu per a tu, en la llengua que vulguis!
Envia-ho a: llenguapropem-nos@gmail.com abans del 27 de març. (El 24 d'abril, si vols, el podràs llegir, representar o veure'l projectat a l'acte de celebració Sant Jordi parla llengües al Centre Cívic Can Felipa!).